که در آن سیاه و روزنامه نگاران از اینجا بروم ؟

سازماندهی و بحث در مورد عدم معنی دار newsroom تنوع و حاشیه نشینی از روزنامه نگاران و پوشش سیاه و جوامع را می ت

توسط MASTERNEWSS در 31 خرداد 1399

سازماندهی و بحث در مورد عدم معنی دار newsroom تنوع و حاشیه نشینی از روزنامه نگاران و پوشش سیاه و جوامع را می توان به عنوان دور برگشت به عنوان قرن 19. "ما می خواهیم بی طرفی مطلق در روزنامه و درمان و هنگامی که ما موفق به دریافت آن از سفید مقالات ما فورا به نشر و ویرایش روزنامه خودمان—از این رو جهان ضبط و دیگر مقالات منتشر شده اعلام اشتباهات و تقاضا جبران برای مردم" یک روزنامه نگار با کلیولند روزنامه نوشت: در ماه اوت 1883 موضوع است.

سیاه, رسانه های کارگران امروز هنوز وظیفه با پر کردن اطلاعات با شکاف های واقعی صنعت پشتیبانی می کند. در پاسخ به عدم پایدار پوشش ملی از این موضوع, روزنامه نگار پاتریس پک راه اندازی یک خبرنامه متمرکز Coronavirus تاثیر در جوامع است. نزدیک به دو صد سال قبل از آن سیاه و روزنامه نگاران در آزادی مجله, ملت, اولین آفریقایی-آمریکایی و متعلق به اداره روزنامه, راه اندازی نشریه به عنوان تنها مرجع رسمی صدای هل دادن به عقب در برابر نژادپرستانه تبلیغات منتشر شده در مجلات ، "ما مایل به اعتراف خود ما شود. بیش از حد طولانی باید دیگران صحبت برای ما. بیش از حد طولانی است مردم فریب خورده شده توسط ارائه اطلاعات نادرست در چیزهایی که نگرانی ما از صمیم قلب" روزنامه نگاران نوشت: در اولین شماره در مارس 1827.

در سال 1968 Kerner گزارش کمیسیون اشاره کرد همان الگوی بیش از یک قرن بعد. "به روزنامه نگاری حرفه ای است تکان دهنده ای عقب مانده در به دنبال استخدام و ترویج سیاهان" کمیسیون نوشت. "فشار بیش از حد طولانی basked در یک جهان به رنگ سفید به دنبال خروج از آن اگر در همه با چشم و سفید چشم انداز. که دیگر به اندازه کافی خوب. این روند دردناک تنظیم مجدد مورد نیاز است که از آمریکا, اخبار رسانه باید شروع در حال حاضر."

اما آن را شروع نمی کند و سپس در هر معنی دار نهادی حس. آن را دشوار است به مختل سفیدی در اتاق های خبر از برتری ملت است به طوری تعبیه شده در این موسسات است که آن را احساس می کند تقریبا غیر ممکن است به از بین بردن. هنوز هم با وجود نهادی به حاشیه رانده تروما و خستگی مداوم همراه است که این کار سیاه و روزنامه نگاران ادامه, گزارش, نوشتن و گفتن داستان با نکات دقیق وظریف مراقبت و تخصص است. از فرگوسن قیام و فلینت میشیگان بحران آب به جریان اعتراضات پس از قتل جورج فلوید Rayshard بروکس و Breonna تیلور و روال خشونت توسط, سیاه, ترانس, سیاه, دهنی روزنامه نگاران باید در گزارش مرگ سیاه با وجود این همیشه در ترس و ناامیدی از انجام این کار. صحبت کردن به این تجربه در سال 2015, MSNBC را Trymaine لی NPR گفت "به عنوان یک روزنامه نگار که هم انسان هستند من فکر نمی کنم که ما همیشه انجام یک کار خوب به اندازه کافی شناسایی است که این تلفات در برخی از راه. ما در حال تدریس به هوشیار و شجاع و به دنبال حقیقت و درخشش نور در مکان های تاریک. اما این بدان معناست که شما باید برای رفتن به مکان های تاریک و درخشش نور. و است که می تواند بسیاری از شما."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن