بزرگ جوانه جنگ پوشش

چیزی است که وجود دارد در مورد تمیز کاری اسناد طبقه بندی شده را برای مدت طولانی پنهان-اسرار نظامی است که جذب یک

توسط MASTERNEWSS در 23 تیر 1399

چیزی است که وجود دارد در مورد تمیز کاری اسناد طبقه بندی شده را برای مدت طولانی پنهان-اسرار نظامی است که جذب یک نوع خاصی از وسواس. نیکلسون بیکر که یک بار نوشت: یک 147-صفحه مقاله ردیابی یک کهنه استفاده از کلمه چوب از طریق قرن ها از Anglophone ادبیات است که نوع. او somersaulted بر روی صحنه های ادبی در سال 1988 با نیم اشکوبیک به شدت footnoted رمان در مورد یک کارگر حادثه ساعت ناهار. بیکر آموخته یادداشت های پایین سوراخ خرگوش digressions و کلامی فلش دعوت کرده اند مقایسه با ذوق هنری meanderings از دیوید فاستر والاس هر چند بیکر می آید به عنوان مهربان و کمتر عذاب خود را از شیاطین و رک و پوست بهتر است.

در اواخر 1990s بیکر حرفه ای غیر منتظره هنگامی که او در بیل کلینتون-Monica Lewinsky رسوایی. این جفت ارز در حال رد و بدل کتاب به عنوان هدیه: رئیس جمهور داده بود خود را جوان کارآموز والت ویتمن برگ چمنو او می خواهم او داده بیکر Voxتجربی رمان در قالب یک گوشی-انجمن گفتگو (یکی از شخصیت ها گزارش دیدن "بزرگ مهر و موم مشترک المنافع ماساچوست" او به عنوان ارگاسم). هر دو انتخاب شد گفتن. کلینتون ارائه دهد اما در کلاس درس-امن—و در نتیجه از لحاظ فنی پوست کنده—مجموعه ای که در آن یکی از معروف ترین اشعار در مورد دوست داشتن یک رئیس جمهور. Lewinsky کمتر مهار و کمتر از یک عاشق پرتاب یک دسته گل تازه از حقیقی horniness.

بیکر را متوقف کرده نوشتن رابطه جنسی عجیب و غریب رمان. اما او نیز تبدیل به بیشتر آشکارا سیاسی تحقیقات قابل توجه و قابل تحسین تعصب و غیرت. خود را با قدرت استدلال دو برابر (2001) در کتابخانه ها به کار دلیلی برای پرتاب کردن کتاب. در جایگزین: رفتن به مدرسه با یک هزار کودکان و نوجوانان (2016) او ارائه دردناک حساب از مین سیستم مدارس عمومی که در آن او به عنوان یک معلم. در انسان دود (2008), تاریخ خود را از جنگ جهانی دوم نوشتن به عنوان یک صلح طلب او excoriated متفقین رهبران برای خود اخلاقی کوری.

به زودی پس از بشر دودبیکر تبدیل به جنگ کره که در آن ایالات متحده با آن مواجه مداوم اتهامات پس از استفاده از سلاح های بیولوژیکی است. بیکر تحقیق موضوع برای نزدیک به 10 سال بدون رسیدن به نتیجه به عنوان شرکت به عنوان او را دوست دارند. است که در بخش بزرگی چون هر زمان که او خواسته برای اسناد و مدارک مربوطه از دولت تحت قانون آزادی اطلاعات او دريافت. "واقعا هیچ چیز." سال گذشت "رئیس جمهور آمد و رفت" و او ادامه داد: صبر کنید. برخی درخواست کرده بودند دیگران idled اداری در برزخ است. در مناسبت اسناد وارد شد اما slathered در redactions—"یک شیطان شطرنجی از خاموشی."

قانون آزادی اطلاعات نیاز به آژانس های فدرال برای پاسخ به درخواست ها در عرض 20 روز کسب و کار و یا اگر چند سازمان باید مشورت "با تمام سرعت عملی." "هنوز هیچ سرعت" بیکر می یابد در طول تحقیقات خود پرداخت. "وجود دارد بر خلاف عمدی Pleistocenian ponderousness." بیکر منتظر هفت سال برای یک مجموعه ای از اسناد و مدارک و بدون دریافت آنها. پنج سازمان های فدرال باید درخواست هایی که شده اند در انتظار برای بیش از یک دهه و آرشیو ملی است که بیش از 25 سال است. مسئله این نیست که ما نمی دانیم که چه دولت در حال حاضر در حال انجام است. این است که ما نمی دانیم که آنچه در آن است انجام می شود و ما هرگز ممکن است بدانند.


مه از پنهان کاری چرخش به خصوص انبوه در اطراف به طور بالقوه شرم آور موضوعات مانند استفاده از سلاح های بیولوژیکی است. این ساخته شده است که سوال از جوانه های جنگ در کره جنوبی تقریبا غیر ممکن است برای پاسخ رضایت بخش است. این یک فکری گل رشتی پچ که در آن حسن نیت دانشمندان پاره و نیرنگ خود را برای دهه ها بدون رسیدن به یک اجماع. وجود دارد چیزهایی که ما می توانید از طریق تاریکی مه انشاء.

برای شروع ما می دانیم که راه انداختن جنگ بیولوژیکی نمی شد غیر قابل تصور برای ارتش ایالات متحده در سال های پس از جنگ جهانی دوم است. پنج روز پس از جنگ کره آغاز شده و کمیته ای به اتهام تحصیل در رشته سلاح های غیر متعارف صادر شده مجموعه ای از قاطعانه توصیه های شناخته شده به عنوان استیونسون گزارش. ایالات متحده "نباید خودسرانه انکار خود" استفاده از سلاح های بیولوژیکی و یا استفاده از آنها تنها در تلافی این گزارش اعلام کرد. آن را باید آماده "برای به راه انداختن جنگ بیولوژیکی ادبانه." این دیدگاه دفاع و پشتیبانی عمومی Jimmy Doolittle, مشهور برای داشتن بمباران توکیو در سال 1942. "در برآورد من ما باید فقط یک تعهد اخلاقی" او گفت: افسران همکار در یک interservice سمپوزیوم. "و این که تعهد اخلاقی است که برای ما به توسعه در اولین لحظه ممکن است که عامل که کشتن دشمن پرسنل بیشتر به سرعت و ارزان ترین."

نه هر کس با او به توافق رسیدند اما پنتاگون با این وجود حمایت از یک تصادف برنامه هزینه حدود 350 میلیون نفر در جنگ بیولوژیکی توسعه در طول جنگ کره. دانشمندان قرار داده بودند به کار weaponizing بیماری از آشنا تهدیدات مانند طاعون به اپیدمیولوژیک عمیق مانند کاهش coccidioidomycosis عفونت های قارچی ریه ها. در هیچ نقطه ای در حالی که مبارزه در کره نظامی به دست آوردن توانایی برای دستمزد تمام جوانه جنگ با اختصاص واحد آموزش سلاح های بیولوژیکی گرداننده و تولید انبوه ذخایر آزمایش سلاح. آن می تواند کوچک و تجربی حملات ،



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن