ناقص و سیاست و قانون و نظم کمپین

رای گیری بسیار نادر در سال 1968 از آن امروز است. لوئیس هریس نظرسنجی انجام شده در اوت فقط قبل از کنوانسیون دموک

توسط MASTERNEWSS در 11 خرداد 1399

رای گیری بسیار نادر در سال 1968 از آن امروز است. لوئیس هریس نظرسنجی انجام شده در اوت فقط قبل از کنوانسیون دموکراتیک نشان داد که رای دهندگان برگزار شد نظرات در مورد مسائل مربوط به ملی ناآرامی. در یک دست رای دهندگان کج و راست به 59 درصد توافق کردند که "سیاهان که از شروع شورش" بودند و علت عمده شکست از نظم و قانون. اما در همان ملی نظرسنجی 73 درصد از رای دهندگان معقول احساس که "حقوق بسیاری از مردم می تواند در معرض خطر در نام نظم و قانون است."

در بسیاری از راه های انتخابات میان دوره ای دو سال بعد (با 25 دموکرات سنا کرسی در انتخابات در مقایسه با 10 برای جمهوری خواهان) ارائه شده واضح تر تست قانون-و-شماره سفارش. وی در حال حاضر رئیس جمهور به راه انداخته معاون رئیس جمهور Spiro Agnew در یک کمپین است که می تواند به عنوان یک پیشرو به Trumpism. مصرف پایین جاده Agnew تخطئه اخبار رسانه های لیبرال و روشنفکران ("effete سپاه گستاخ snobs") و ضد جنگ منتقدان برچسب دموکرات سنا نامزدها به عنوان "نا امید کننده هیستریک hypochondriacs از تاریخ است." (نیویورک تایمز مقاله نویس جیمز رستون به نام که خط "بدترین مثال از تجانس آوایی در تاریخ آمریکا است.")

Concocting سمی دم از شعارهای هدف در پردیس تظاهرکنندگان (پلیس و نگهبان ملی تا به حال به قتل دانش آموزان در ایالت کنت و جکسون دولت در ماه مه) تظاهر و ترس از افزایش نرخ جرم و جنایت Agnew برپا جنگ مقدس در آنچه که او به نام "رادیکال لیبرال." حتی اگر او اساسا تنها تکرار آنچه نیکسون انجام داده بود دو سال قبل از این زمان, آن نتیجه معکوس به دلیل نیکسون رئيس جمهور وقت می تواند برای اجازه دادن به این کشور برای فرود به هرج و مرج. سپتامبر سال 1970 تنها 39 درصد از آمریکایی ها بازدید نیکسون "رویکرد به جرم و جنایت و قانون و نظم" مطلوب با توجه به هریس نظرسنجی.

در با وجود یکی از مطلوب ترین سنا نقشه ها در تاریخ جمهوری خواهان را به دست آورد فقط دو صندلی. حتی بیشتر چشمگیر بود که دموکرات ها به پایان رسید تا با 11 اضافی فرمانداری این حزب بزرگترین خانه ملت رفت و برگشت پس از سال 1938.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب